Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDoughty, Jeremy R.; Klima, Kerry L. B.
TitelNavigating the Coronavirus Crisis: A Narrative Study of International Educators' Wellness
QuelleIn: Journal of Student Affairs Research and Practice, 60 (2023) 4, S.563-578 (16 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1949-6591
DOI10.1080/19496591.2023.2177105
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Well Being; Barriers; Employer Employee Relationship; International Education
AbstractDespite the importance that international educators place on the health and safety of students, not enough attention is given to the wellness of professionals during crises. This narrative study explored how the response to COVID-19 affected the wellness of six international educators. We found that the changes to professional social relationships, new challenges faced throughout a long-term pandemic, and uncertainty about the future affected the wellness of the participants in myriad ways. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Student Affairs Research and Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: