Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPérez, Paloma; Gil, Haley; Artola, Arabiye; Royer, David James; Lane, Kathleen Lynne
TitelBehavior-Specific Praise: Empowering Teachers and Families to Support Students in Varied Learning Contexts
QuelleIn: Preventing School Failure, 67 (2023) 2, S.83-90 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Pérez, Paloma)
ORCID (Gil, Haley)
ORCID (Artola, Arabiye)
ORCID (Royer, David James)
ORCID (Lane, Kathleen Lynne)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1045-988X
DOI10.1080/1045988X.2023.2181303
SchlagwörterPositive Reinforcement; Student Behavior; Behavior Modification; Behavior Problems; Classroom Techniques; Family Environment; In Person Learning; Distance Education; Program Implementation
AbstractIn this article, we introduce behavior-specific praise as a portable, feasible strategy for teachers and families to increase student engagement as well as to decrease off-task and disruptive behaviors in a variety of environments. We provide step-by-step guidance to illustrate how behavior-specific praise can be used by teachers during in-person and remote learning environments and how families can incorporate behavior-specific praise into daily routines at home. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Preventing School Failure" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: