Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHalaweh, Mohanad
TitelChatGPT in Education: Strategies for Responsible Implementation
QuelleIn: Contemporary Educational Technology, 15 (2023) 2, S.421 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Halaweh, Mohanad)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArtificial Intelligence; Technology Uses in Education; Technology Integration; Teaching Methods; Plagiarism; Ethics; Educational Responsibility
AbstractSince the launch of ChatGPT for public use, educators have expressed a variety of concerns about its integration into educational settings. This paper has been written to provide an indepth examination of these issues and explore the potential use of ChatGPT in educational contexts. Specifically, it aims to (i) present an argument in favor of incorporating ChatGPT into education and (ii) provide educators with a set of strategies and techniques to ensure responsible and successful implementation of ChatGPT in teaching or research. By doing so, this paper aims to promote a more informed discussion around the use of ChatGPT in education. (As Provided).
AnmerkungenContemporary Educational Technology. Faculty of Communication Sciences, Anadolu University, Yunus Emre Campus, Eskisehir 26470, Turkey. e-mail: editor@cedtech.net; Web site: http://www.cedtech.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: