Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLee, Erica O.; Lacey, Heather M.; Van Valkenburg, Sarah; McGinnis, Ellen; Huber, Brenda J.; Benner, Gregory J.; Strycker, Lisa A.
TitelWhat about Me? The Importance of Teacher Social and Emotional Learning and Well-Being in the Classroom
QuelleIn: Beyond Behavior, 32 (2023) 1, S.53-62 (10 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Lee, Erica O.)
Weitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1074-2956
DOI10.1177/10742956221145942
SchlagwörterTeaching Conditions; Well Being; Teacher Burnout; Stress Variables; Social Emotional Learning; Special Education Teachers; Students with Disabilities; Emotional Disturbances; Behavior Disorders; Misconceptions; Intervention; COVID-19; Pandemics; Faculty Workload; Coping; Stress Management
AbstractToday's teachers experience high levels of stress and fatigue that can negatively affect their well-being. Teacher burnout is not a new educational phenomenon, but it has been exacerbated by the COVID-19 pandemic. In this article, we discuss the prevalence of teacher stress and its impact on teacher well-being and student achievement. We call for more attention to the social and emotional learning of special education teachers of students with emotional and behavioral disorders. After addressing myths and misconceptions regarding current expectations for educators, we propose a new framework for establishing individual and systemic interventions to support teacher well-being. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Beyond Behavior" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: