Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEisele, James E.; Halverson, Paul M.
TitelAssumptions Underlying Competency-Based Education
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCompetency Based Education; Critical Thinking; Educational Objectives; Educational Principles; Educational Strategies; Learning Processes; Program Evaluation
AbstractThis paper represents the opinions of two educators who are presently involved with investigations into competency-based education (CBE). It sets forth the assumptions underlying competency-based education that have been interpreted from statements in literature, from research reports, from observation, and from its proponents and opponents. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: