Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcDonald, Bruce D., III
TitelThe Dark Horse of Public Administration: The Challenge of Pedagogical Research
QuelleIn: Teaching Public Administration, 41 (2023) 1, S.3-10 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (McDonald, Bruce D., III)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0144-7394
DOI10.1177/01447394231159983
SchlagwörterEducational Research; Public Administration Education; Periodicals; Scholarship; Writing for Publication
AbstractResearch on the scholarship of teaching and learning (SoTL) has tended to have a bad reputation within the field of public administration. In this manuscript, I discuss the issue of impactful research within the field and provide an argument for why we should be focusing more on pedagogical research than more traditional avenues. Not only does pedagogical research directly impact what and how we teach in the classroom, but it tends to be read and cited at higher rates than some of the subfields within the discipline. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teaching Public Administration" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: