Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLaughlin, J. Stanley
TitelA Sacred Cow--Class Size
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Class Size; College Faculty; College Students; Educational Objectives; Higher Education; Research Needs; Research Reviews (Publications); Teaching Load; Teaching Methods
AbstractA review of literature on class size, different instructional methods, and faculty load in relationship to student outcomes concludes that research data does not substantiate that differing class sizes make a difference in student cognitive growth, thus must be justified on social bases or other variables. Includes suggestions for further research. (JT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: