Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurphy, Tonia Hap
TitelA Post-COVID Review of Classroom Practices
QuelleIn: Journal of Legal Studies Education, 39 (2022) 1, S.75-82 (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0896-5811
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Teaching Methods; Classroom Techniques; College Instruction; Distance Education; Technology Uses in Education; Attendance; Educational Change; In Person Learning; Indiana
AbstractTonia Hap Murphy is a Teaching Professor at the Mendoza College of Business, University of Notre Dame. For her, the biggest shock was moving from in-person teaching to online teaching. Notre Dame announced on March 11, 2020, that students, then on spring break, should not return to campus and would finish the semester online. Online classes would commence March 23, to give professors time to adjust to online teaching. Thus began Emergency Remote Teaching. In this article, she reflects on her pandemic teaching experience has reinforced certain lessons and brought lasting changes to her Business Law course. (ERIC).
AnmerkungenWiley. Available from: John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030. Tel: 800-835-6770; e-mail: cs-journals@wiley.com; Web site: https://www.wiley.com/en-us
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Legal Studies Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: