Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enIngles, Kristina E.; Gilson, Carly B.; Pena, Humberto, Jr.
TitelMade 2 Fade: A Practical Strategy for Empowering Independence for Students with Disabilities
QuelleIn: TEACHING Exceptional Children, 55 (2022) 1, S.18-28 (11 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Ingles, Kristina E.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0040-0599
DOI10.1177/00400599211033931
SchlagwörterIndependent Living; Daily Living Skills; Students with Disabilities; Skill Development; Secondary School Students; Secondary School Teachers; Special Education Teachers; Job Skills; Self Efficacy; Mastery Learning; Student Empowerment
AbstractIndependence is a critical skill in preparing students with disabilities for success after high school. Secondary special education teachers equip their students toward task independence across skill domains (e.g., employment, independent living), yet there is little guidance regarding a simple and systematic way to do so. MADE 2 FADE (M2F) is a mnemonic developed to support special education teachers in data-driven decisions and implementation of research-based practices. This framework is designed to help teachers as they encourage their students with disabilities toward greater self-efficacy and skill mastery. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TEACHING Exceptional Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: