Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLissi, Nomi
TitelCongruence Between Intended and Observed Results in the Teaching Process of a Scottish Ballad
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassrooms; Disadvantaged Youth; Elementary Education; Evaluation Criteria; Interaction Process Analysis; Literature Programs; Narration; Student Teacher Relationship; Verbal Communication; Israel
AbstractDisadvantaged seventh graders were taught a ballad. The evaluation study was designed to explore to what extent the verbal transactions between the teacher and students were related to the three specified unit objectives: style, theme, and personal meaning. Congruence between intended and observed transactions was found. (BJG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: