Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRiggins, Cathy; Knowles, Debbie
TitelCaught in the Trap of PLC Lite: Essential Steps Needed for Implementation of a True Professional Learning Community
QuelleIn: Education, 141 (2020) 1, S.46-54 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1172
SchlagwörterCommunities of Practice; Program Implementation; Educational Cooperation; Educational Responsibility; Problems; Learning
AbstractThis article contains a review of relevant research concerning the implementation and operation of a professional learning community (PLC). The term "PLC Lite" is defined as the ineffective operation of a team acting under the umbrella of a PLC. Although many schools operate under the term PLC, daily operations do not produce evidence of implementation of a true PLC model. In order to help schools, avoid PLC Lite, the article explains the foundational structure of a PLC and discusses the four essential questions for true implementation to ensure that all students learn at high levels. (As Provided).
AnmerkungenProject Innovation, Inc. P.O. Box 8508 Spring Hill Station, Mobile, AL 36689-0508. Tel: 251-343-1878; Fax: 251-343-1878; Web site: https://projectinnovation.com/education
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: