Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTakayama, Keita
TitelJapanese Nightingales ("Uguisu") and the 'Margins' of Learning: Rethinking the Futurity of University Education in the Post-Pandemic Epoch
QuelleIn: Higher Education Research and Development, 39 (2020) 7, S.1342-1345 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Takayama, Keita)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0729-4360
DOI10.1080/07294360.2020.1824208
SchlagwörterPandemics; COVID-19; Teaching Methods; Learning Processes; Universities; Higher Education; Foreign Countries; Futures (of Society); Global Approach; Educational Change; Comparative Education; Online Courses; College Faculty; Time Management; School Closing; Japan
AbstractIn this short invitational essay, I discuss how a series of accidental incidents during the pandemic facilitated my reflection on the implications of COVID-19 for teaching and learning at universities. It recognizes the global health crisis as a catalytic moment to rethink the 'business as usual' of university education and develop renewed appreciation of what is taken for granted about it. The essay is deliberately personal and situated to show the highly localized manifestation of the global pandemic, out of which lessons for higher education are developed for global audiences. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Higher Education Research and Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: