Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchmidt, Patrick
TitelDeveloping Our Policy Know-How: Why Policy Should Be Part of Music Educator Identity
QuelleIn: Music Educators Journal, 107 (2020) 1, S.24-30 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Schmidt, Patrick)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0027-4321
DOI10.1177/0027432120929072
SchlagwörterEducational Policy; Music Teachers; Professional Identity; Advocacy; Policy Formation; Teacher Attitudes; Elementary Secondary Education
AbstractPolicy is a critical practice that can be a valuable companion to music educators--alongside their pedagogical and content knowledge. This outlook challenges the position that teachers are subject to policy, reclaiming the necessity and value for teachers to see themselves as policy partners or policymakers in practice. The article explores three premises: (1) Today more than ever, policy matters; (2) there are important distinctions between policy and advocacy, and we should understand them and be engaged in both; and (3) expanding music teachers' policy know-how can positively impact the role they play in school communities. The article offers pathways for policy thinking and action--policy know-how--as a significant element in the education and the professional life of music educators. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Music Educators Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: