Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShieh, Eric
TitelMaking Practice into Policy: Bridging, Buffering, and Building in Our Schools
QuelleIn: Music Educators Journal, 107 (2020) 1, S.31-36 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Shieh, Eric)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0027-4321
DOI10.1177/0027432120946817
SchlagwörterMusic Education; Music Teachers; School Policy; Teacher Role; Cooperative Planning; Policy Formation
AbstractThis article describes concrete ways music teachers might engage in policy at the school level and how such engagements strengthen our work and our schools. By making decisions about where to build bridges to policies that further our work and where to buffer from those that impede our vision, we as teachers assert greater control in policy making as it impacts our classrooms. Such policy strategy can be enacted individually and also in collaboration with colleagues in our schools to build a more robust space for policy making on the ground. Whenever teachers create new materials or practices or share ways of thinking explicitly connected to certain policies, we shift the nature of these policies locally and also enlarge our roles in policy. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Music Educators Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: