Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKleinheksel, Cynthia J.; Geisel, Richard T.
TitelAn Examination of Adult Bullying in the K-12 Workplace: Implications for School Leaders
QuelleIn: School Leadership Review, 14 (2019) 1, Artikel 7 (16 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1559-4998
SchlagwörterBullying; Elementary Secondary Education; School Personnel; Educational Policy; Personnel Policy; Interpersonal Relationship; Work Environment; Teachers; Leadership
AbstractThe issue of bullying in K-12 schools usually brings images of students to mind, but a recent quantitative study of a sample from K-12 school personnel in Michigan showed that 27.8% of adults in the K-12 workplace consider themselves the target of an adult bully. This study calls for school leadership to recognize and proactively address the issue of workplace bullying in K-12 schools through policy, procedures, training, prevention, enforcement, and positive resolution to provide a safe, non-threatening environment in which to work and learn. (As Provided).
AnmerkungenTexas Council of Professors of Educational Administration. Web site: https://scholarworks.sfasu.edu/slr/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Leadership Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: