Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enReinholz, Daniel L.; Stone-Johnstone, Amelia; Shah, Niral
TitelWalking the Walk: Using Classroom Analytics to Support Instructors to Address Implicit Bias in Teaching
QuelleIn: International Journal for Academic Development, 25 (2020) 3, S.259-272 (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Reinholz, Daniel L.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1360-144X
DOI10.1080/1360144X.2019.1692211
SchlagwörterObservation; Data Analysis; College Faculty; Mathematics Instruction; Reflective Teaching; Feedback (Response); Racial Bias; Gender Bias; Educational Change; Teacher Attitudes; Teaching Methods
AbstractImplicit bias is an issue that all instructors must face in their classrooms; this article describes an academic development method to help instructors address it. The method centres on EQUIP (https://www.equip.ninja), a free, web-based application for performing classroom observations that provides data disaggregated by social markers. Instructors engaged in iterative cycles of reflection on EQUIP analytics to track participation in their classes and make measurable changes to their teaching. Here we describe a semester-long learning community in which three university mathematics instructors reflected on EQUIP analytics to reduce implicit bias in their teaching. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal for Academic Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: