Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSimpson, Jessica N.; Hopkins, Stephanie; Eakle, Christopher D.; Rose, Chad A.
TitelImplement Today! Behavior Management Strategies to Increase Engagement and Reduce Challenging Behaviors in the Classroom
QuelleIn: Beyond Behavior, 29 (2020) 2, S.119-128 (10 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Rose, Chad A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1074-2956
DOI10.1177/1074295620909448
SchlagwörterBehavior Modification; Behavior Problems; Student Behavior; Emotional Disturbances; Behavior Disorders; Inclusion; Classroom Techniques; Learner Engagement; Positive Reinforcement; Contingency Management; Group Activities; Games
AbstractAn increasing number of students with emotional and behavioral disorders are being served in general education environments. This article provides general and special education teachers with step-by-step instructions in three classroom management strategies that, when implemented well, can increase academic engagement and reduce challenging behavior for all students in inclusive classrooms, including those with emotional and behavioral disorders. The strategies involve providing behavior-specific praise, directing play of the Good Behavior Game, and providing students with frequent opportunities to respond to academic requests. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Beyond Behavior" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: