Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKinzie, Jillian; Landy, Kathleen; Sorcinelli, Mary Deane; Hutchings, Pat
TitelBetter Together: How Faculty Development and Assessment Can Join Forces to Improve Student Learning
QuelleIn: Change: The Magazine of Higher Learning, 51 (2019) 5, S.46-54 (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-1383
DOI10.1080/00091383.2019.1652076
SchlagwörterCollege Faculty; Academic Achievement; Student Improvement; Faculty Development; Teacher Student Relationship; Outcomes of Education; Higher Education; Undergraduate Students
AbstractGetting all students to high levels of achievement is what matters most. Many campuses today are working hard to develop a clearer and more integrated, collective approach to this goal. This takes leadership, resources, good data, a willingness to try new things, and, above all, a sense of purpose--working toward shared goals for student success. This article explores an emerging and especially promising case of such convergence, as leaders of faculty development efforts and the assessment of student learning outcomes explore new possibilities for collaboration (ERIC).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Change: The Magazine of Higher Learning" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: