Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Bingham, Andrea J. |
---|---|
Titel | A Look at Personalized Learning: Lessons Learned |
Quelle | In: Kappa Delta Pi Record, 55 (2019) 3, S.124-129 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Zusatzinformation | ORCID (Bingham, Andrea J.) |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0022-8958 |
DOI | 10.1080/00228958.2019.1622383 |
Schlagwörter | Individualized Instruction; Mastery Learning; Grading; Feedback (Response); Data Use; School Schedules; Units of Study; Student Centered Learning; Educational Technology; Educational Benefits; Classroom Techniques Individualisierender Unterricht; Notengebung; Schulnote; Schulzeiteinteilung; Lerneinheit; Group work; Student-entered learning; Student-centred learning; Student centred learning; Schülerorientierter Unterricht; Schülerzentrierter Unterricht; Gruppenarbeit; Unterrichtsmedien; Bildungsertrag; Klassenführung |
Abstract | In this case study, learn how creation and use of modules, mastery-based grading, immediate feedback and consistent data use, and the reimagining of the school schedule allowed teachers to engage in personalization of the curriculum. (As Provided). |
Anmerkungen | Routledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2020/1/01 |