Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBryce, Herrington
TitelHow Far to Equality?
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlack Employment; Economic Factors; Educational Background; Employment Opportunities; Employment Patterns; Employment Problems; Income; Public Policy; Racial Differences; Social Change
AbstractThis testimony, before a public hearing of the New York City Commission on Human Rights, concludes that, although education is important, it clearly is not a panacea for the problems of blacks, it is stated: statistical analyses are interpreted as suggesting that a high school education is more necessary among blacks, than among whites, to escape poverty--but it is not a sufficient condition. (Author/JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: