Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFeldman-Adams, Deborah; Bird, Megan; Dwosh, Janice; Warner, ElizaBeth
TitelImplementing Innovation in Different Service Delivery Models
QuelleIn: Gifted Child Today, 42 (2019) 2, S.96-99 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1076-2175
DOI10.1177/1076217518825367
SchlagwörterEducational Innovation; Language Arts; Academically Gifted; Delivery Systems; Student Needs; Honors Curriculum; Best Practices; Individualized Instruction; Reading Instruction; Elementary Schools; Self Contained Classrooms; Partnerships in Education; At Risk Students; Arizona (Phoenix)
AbstractThis article reviews recent efforts to implement the William & Mary English Language Arts (ELA) curriculum within the Paradise Valley Unified School District gifted programs. The programs include self-contained gifted, as well as content replacement programs in Title 1 and Non-Title 1 schools. Each delivery model modified the constructs of the curriculum to meet the unique needs of the students serviced. All results indicated successful academic progress and student growth. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Gifted Child Today" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: