Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLane, Kathleen Lynne; Menzies, Holly M.; Ennis, Robin Parks; Oakes, Wendy Peia
TitelEffective Low-Intensity Strategies to Enhance School Success: What Every Educator Needs to Know
QuelleIn: Beyond Behavior, 27 (2018) 3, S.128-133 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Menzies, Holly M.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1074-2956
DOI10.1177/1074295618799044
SchlagwörterIntervention; Teaching Methods; Classroom Techniques; Behavior Modification; Student Behavior; Positive Reinforcement; Supervision; Student Participation; Decision Making
AbstractWe developed this special issue, "Effective Low-Intensity Strategies to Enhance School Success: What Every Educator Needs to Know," for "Beyond Behavior" as a resource for educators and parents. Each article provides easy-to-access resources for readers to learn about effective, efficient, low-intensity strategies to support student engagement and limit challenging behavior. In this introductory article, we provide a rationale for focusing on these low-intensity strategies and an overview of the features of each article to follow. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Beyond Behavior" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: