Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEnnis, Robin Parks; Royer, David James; Lane, Kathleen Lynne; Menzies, Holly M.; Oakes, Wendy Peia; Schellman, Liane Elizabeth
TitelBehavior-Specific Praise: An Effective, Efficient, Low-Intensity Strategy to Support Student Success
QuelleIn: Beyond Behavior, 27 (2018) 3, S.134-139 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Menzies, Holly M.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1074-2956
DOI10.1177/1074295618798587
SchlagwörterBehavior Modification; Positive Reinforcement; Student Behavior; At Risk Students; Emotional Disturbances; Behavior Disorders; Special Needs Students
AbstractBehavior-specific praise (BSP) is a low-intensity strategy that can be used to reinforce appropriate responding in the classroom. BSP occurs when a teacher observes particular student behavior and compliments the student for the appropriate response with the intent that students will continue to engage in the appropriate behavior. In this article, we describe a step-by-step process for using BSP in classrooms with all students, including those at risk for emotional and behavioral disorders. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications and Hammill Institute on Disabilities. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Beyond Behavior" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: