Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJeffery, Mariah
TitelA Conceptual Framework for Efficient Design of an Online Operations Management Course
QuelleIn: Journal of Educators Online, 15 (2018) 3, (14 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1547-500X
SchlagwörterOnline Courses; Undergraduate Students; Standards; Feedback (Response); Student Attitudes; Instructional Design; Management Development; Course Descriptions; Case Studies; Educational Quality; Best Practices; Teaching Methods; Prior Learning; Recall (Psychology); Evaluation Methods; Course Evaluation
AbstractThis paper presents a framework for an efficient design of an undergraduate Operations Management online course based on Gagné's Nine Events of Instruction. It demonstrates how to design an undergraduate Operations Management course effectively so that each of the nine events occurs. It also evaluates the resulting course using Quality Matters standards. The paper concludes by providing tips and lessons learned based on feedback from students and course designers over multiple iterations of course offerings. (As Provided).
AnmerkungenJournal of Educators Online. 500 University Drive, Dothan, AL 36303. Web site: http://www.thejeo.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Educators Online" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: