Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnston, Cynthia; Kim, Min Jung; Martin, Karen; Martin, Mark; Shirley, Dennis; Spriggs, Chris
TitelRural Teachers Forging New Bonds--and New Solutions
QuelleIn: Educational Leadership, 76 (2018) 3, S.56-62 (7 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterRural Schools; Professional Isolation; Faculty Development; Teacher Collaboration; Lesson Plans; Planning; Shared Resources and Services; Cooperative Learning; Institutional Cooperation
AbstractIn small rural schools, despite the nourishing sense of community, there is the constant danger of professional isolation. Without enough colleagues for a typically structured PLC, teachers have plenty of community but not enough structured professional learning. With the NW RISE network, however, rural educators are connecting with "job-alike" peers in other states so they can plan lessons across schools; develop shared curricula; and place students in direct contact with one another as writers, readers, and mathematicians. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: