Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLong, Thomas E.; King, Elizabeth C.
TitelTeacher Perceptions of the Basic Mathematics Skill Needs in Business Education
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Education; Business Education Teachers; Educational Needs; Integrated Curriculum; Mathematics Instruction; Research Methodology; Skill Development; State Surveys; Tables (Data); Teacher Attitudes; Pennsylvania
AbstractThe findings suggest that: teachers may assist students in understanding that skill in basic mathematics stands high in priority for success in business education, diagnostic mathematics testing should be promoted, and remedial experiences for students deficient in the essential mathematical skills need to be developed. (Author/BP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: