Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurphy, Michael P. A.
Titel"Blending" Docent Learning: Using Google Forms Quizzes to Increase Efficiency in Interpreter Education at Fort Henry
QuelleIn: Journal of Museum Education, 43 (2018) 1, S.47-54 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Murphy, Michael P. A.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1059-8650
DOI10.1080/10598650.2017.1396435
SchlagwörterHistorical Interpretation; Museums; History; Teaching Methods; Staff Development; Case Studies; Historic Sites; Computer Assisted Testing; Computer Software; Efficiency; Blended Learning; College Students; Volunteers; Foreign Countries; Canada
AbstractThe introduction of online elements to museums and cultural sites has opened up new ways for visitors to engage with the past, with nature, with culture, and all other treasures of the museum. However, docent training has lagged behind visitor-facing educational initiatives. By blending online elements into docent education programs, staff training can economize time and focus more on personal elements of interpretation. The article offers a case study of Fort Henry National Historic Site's use of a Google Forms-based online quiz as a blended docent learning initiative, and then discusses three levels of efficiency offered by such blended docent learning. A bibliography is included. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 530 Walnut Street Suite 850, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Tel: 215-625-8900; Fax: 215-207-0050; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Museum Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: