Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRakich, Sladjana S.; Tran, Vinh
TitelA Balanced Approach to Building STEM College and Career Readiness in High School: Combining STEM Intervention and Enrichment Programs
QuelleIn: European Journal of STEM Education, 1 (2016) 3, Artikel 59 (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2468-4368
SchlagwörterSTEM Education; College Readiness; Career Readiness; Intervention; Enrichment Activities; High School Students
AbstractOften STEM schools and STEM enrichment programs attract primarily high achieving students or those with strong motivation or interest. However, to ensure that more students pursue interest in STEM, steps must be taken to provide access for all students. For a balanced and integrated career development focus, schools must provide learning opportunities that are appropriate for all students. This paper outlines two approaches to the creation of a comprehensive STEM College and Career development pathway in high schools. (As Provided).
AnmerkungenLectito Journals. Wassenaarseweb 20, 2596 CH, The Hague, The Netherlands. Tel: 31-70-2190600; e-mail: info@lectitojournals.com; Web site: http://www.lectitopublishing.nl
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "European Journal of STEM Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: