Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCorn, J.; Behr, A.
TitelA Comparison of Three Methods of Teaching Remedial Mathematics as Measured by Results in a Follow-Up Course
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBasic Skills; College Mathematics; Instruction; Mathematics Education; Remedial Mathematics; Research; Teaching Methods; Two Year Colleges; Undergraduate Study
AbstractEntering freshmen needing remedial work in mathematics were assigned to conventional, modular, or programed courses. The effectiveness of these methods was compared on the basis of student success within the course and in follow-up courses. (SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: