Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBeachum, Floyd D.; Lewis, Chance W.
TitelEducational Quagmires: Balancing Excellence and Equity for African American Students in the 21st Century
QuelleIn: Multicultural Learning and Teaching, 3 (2008) 2, S.1-8 (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2194-654X
DOI10.2202/2161-2412.1032
SchlagwörterAfrican American Students; Educational Quality; Equal Education; Accountability; Academic Standards; Standardized Tests; Poverty; Disadvantaged; Barriers; Performance Factors; Change Strategies; Racial Bias; Educational Opportunities
AbstractProblems facing African Americans students are complex and numerous. In this article, we describe current educational contexts (i.e., high standards, accountability, and standardized test scores). In addition, we discuss the realities confronting African American students through West?s (1994) lenses of paranoia and poverty. Finally, we present how these issues can be addressed. (As Provided).
AnmerkungenDe Gruyter. Available from: Walter de Gruyter, Inc. 121 High Street, Third Floor, Boston, MA 02110. Tel: 857-284-7073; Fax: 857-284-7358; e-mail: service@degruyter.com; Web site: http://www.degruyter.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Multicultural Learning and Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: