Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCampbell, James Reed
TitelCan a Teacher Really Make a Difference?
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Observation Techniques; Classroom Techniques; Instruction; Interaction Process Analysis; Low Achievement; Research; Secondary School Mathematics; Secondary School Science; Student Behavior; Teacher Effectiveness
AbstractBehaviors of one low and one high ability group were analyzed in three classroom situations. The teacher's effect on discipline of the former was pronounced, and observers felt this group learned only in the science classroom; the high ability group experienced less variation. Results on other variables are reported. (SD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: