Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inScherer, Marge
TitelPerspectives/What We Didn't Know When We Co-Taught
QuelleIn: Educational Leadership, 73 (2016) 4, S.7 (1 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterTeam Teaching; Educational Planning; Professional Development; Misconceptions; Regular and Special Education Relationship; Teacher Collaboration
AbstractThis theme issue of "Educational Leadership" arose after asking a group of educators about their current challenges and they mentioned the intricacies of co-teaching. The topic was broadened to look at not only co-teaching with specialists--particularly, special needs educators and ELL educators--but all team teaching across content areas, student teaching, and coaching. The purpose was the explore two questions: What does the research on teaching together say? and What are the best ways to practice it? The authors in this issue describe the protocols and practices that improve the changes for co-teaching to benefit both students and educators. (ERIC).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: