Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAustin, Norjuan Q.
TitelCome Together, Right Now, Over Me: Bridging the Gaps between Departments of Kinships
QuelleIn: CEA Forum, 39 (2010) 1, S.52-74 (23 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0007-8034
SchlagwörterChildrens Literature; Preservice Teachers; Preservice Teacher Education; Courses; English Departments; Reading Skills; Theories; Literacy
AbstractPresenting prospective teachers with theories that inform them of multiple readerships will help them to make informed decisions about what to read with their students and with their own children, and it will help them gain insight into the forces that are upon young children and adolescents because of societal pressure like the control and presentation of one's body. Therefore, this essay posits that creating courses in literature for children which address pedagogical concerns as well as the acquisition of literary analytical skills are now a necessary pedagogical move that English Departments should make in earnest. (As Provided).
AnmerkungenCollege English Association. Web site: http://www.cea-web.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "CEA Forum" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: