Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChiapetta, Michael
TitelOne Always Starts in the Middle: A Case Study Involving UNESCO, Indiana University, and Functional Literacy
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Literacy; Data Analysis; Data Collection; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Evaluation Needs; International Programs; Literacy Education; Measurement Instruments; Program Evaluation
AbstractThe Standardized Data Reporting System, developed by Indiana University under contract to UNESCO for the evaluation of functional literacy programs, is described and reproduced in part. The system has never been used, but still stands ready; the author hopes that publicizing its existence will create a demand for its utilization. (AJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: