Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLi, Haiyan
TitelApplication of Science Aesthetics in the Teaching of Electrodynamics
QuelleIn: International Education Studies, 3 (2010) 2, S.130-133 (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1913-9020
SchlagwörterAesthetics; Science Instruction; Energy; Teaching Methods; Scientific Principles; Innovation; Theories
AbstractAs the important part of the theoretical physics, the electrodynamics is a theoretical basic course of the physics and relative subjects. To adapt the demands for cultivating the target of highly-quality talents in the 21st century, the aesthetic principle can be used in the teaching to stimulate students' learning desire and cultivate students' scientific thinking ability. Combining with research experiences, the aesthetic characteristics of the electrodynamics and the application of science aesthetics in the teaching of electrodynamics are analyzed in this article. (As Provided).
AnmerkungenCanadian Center of Science and Education. 1120 Finch Avenue West Suite 701-309, Toronto, ON M3J 3H7, Canada. Tel: 416-642-2606 Ext 206; Fax: 416-642-2608; e-mail: ies@ccsenet.org; Web site: http://www.ccsenet.org/journal/index.php/es
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Education Studies" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: