Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJones, Reginald L.
TitelStudent Views of Special Placement and Their Own Special Classes: A Clarification
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterExceptional Child Research; Grouping (Instructional Purposes); Junior High School Students; Mental Retardation; Special Classes; Student Attitudes; Student Placement; Suburban Youth; Urban Environment; Urban Schools
AbstractThe School Morale Inventory was given to 341 junior high school retarded students in special classes (227 in inner city schools and 114 in suburban schools) and 717 nonretarded students in the same schools to compare the school attitudes of retarded and nonretarded students and of inner city and suburban retarded students. (LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: