Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDemski, Jennifer
Titel6 Expert Tips for Flipping the Classroom
QuelleIn: Campus Technology, 26 (2013) 5, S.32-37 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1553-7544
SchlagwörterActive Learning; Best Practices; Classroom Techniques; Teaching Methods; Instructional Leadership; Technology Integration; Technology Uses in Education; Student Projects; Cooperative Learning
AbstractIn a flipped classroom, professors assign pre-class homework consisting of brief, recorded lectures and presentations, digital readings with collaborative annotation capabilities, and discussion board participation. This frees up classroom time to promote active learning through collaborative, project-based activities using simple display and sharing tools. While technology facilitates flipped instruction, it takes both planning and experimentation to perfect the model. In this article, few experienced classroom flippers were asked to share their tips and best practices. (ERIC).
Anmerkungen1105 Media, Inc. 9121 Oakdale Avenue Suite 101, Chatsworth, CA 91311. Tel: 818-734-1520; Fax: 818-734-1522; Web site: http://campustechnology.com/home.aspx
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Campus Technology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: