Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMaguire, Kate; Gibbs, Paul
TitelExploring the Notion of Quality in Quality Higher Education Assessment in a Collaborative Future
QuelleIn: Quality in Higher Education, 19 (2013) 1, S.41-55 (15 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1353-8322
DOI10.1080/13538322.2013.774220
SchlagwörterHigher Education; Evaluation Research; Educational Quality; Evaluation Methods; Foreign Countries; Quality Assurance; Theories; Pragmatics; On the Job Training; United Kingdom
AbstractThe purpose of this article is to contribute to the debate on the notion of quality in higher education with particular focus on "objectifying through articulation" the assessment of quality by professional experts. The article gives an overview of the differentiations of quality as used in higher education. It explores a substantial piece of evaluation research that was carried out between 2009 and 2011 by the authors at the Institute for Work Based Learning at Middlesex University. (As Provided).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quality in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: