Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMurphy, Maureen Cartwright
TitelAcademic Implications of a High School Entrance Examination for Economically Disadvantaged and Other Students
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; College Entrance Examinations; Comparative Analysis; Disadvantaged Youth; High School Students; High Schools; Poverty
AbstractComparison, over four years, of academic performance (reading, algebra, and weighted GPAs) of two groups of students regularly admitted, via an admissions test, and one group specially admitted, via a summer program, to a specialized high school in New York City showed significant differences at the .05 level. (Author/JA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: