Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNolle, David B.
TitelAlternative Path Analytic Models of Student-Teacher Influence: The Implications of Different Strokes for Different Folks
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Data Analysis; Interaction Process Analysis; Models; Research Methodology; Social Relations; Student Teacher Relationship; Testing Problems
AbstractUsing data from a study of Black adolescents, the empirical implications were examined of five models which reflected common notions concerning the social influence process assumed to characterize the student-teaching role relationships. Results cast doubt on previous interpretations made in the literature. (Author/KM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: