Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGaston, Jane A.; Kolb, John R.
TitelA Comparison of Three Strategies for Teaching a Selected Mathematical Concept to Students in College Algebra
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAlgebra; College Mathematics; Community Colleges; Concept Formation; Concept Teaching; Instruction; Learning Theories; Mathematics Education; Research; Set Theory
AbstractThree strategies were used to teach 39 community college students about partition of a set.'' Mean achievement of the Exemplification group on the exemplification test was significantly greater than the average of the means of the Characterization-followed-by-exemplification group and the Characterization-preceded-and-followed-by-exemplification group. (MS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: