Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBorland, David T.
TitelA Comparative Study of Instructor Ratings by Students Admitted to a "Disadvantaged Student" Program
Quelle(1973)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Freshmen; College Students; Comparative Analysis; Compensatory Education; Disadvantaged Youth; Higher Education; Student Teacher Relationship; Teacher Evaluation
AbstractInvestigates the similarities and differences in how specially admitted students, most of whom were blacks and who have been classified as culturally different or disadvantaged,'' and other new freshmen, who were admitted on other factors, responded to an instructor. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: