Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShure, Myrna B.; Spivack, George
TitelMeans-Ends Thinking, Adjustment, and Social Class Among Elementary-School-Aged Children
Quelle(1972)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdjustment (to Environment); Cognitive Ability; Cognitive Processes; Elementary School Students; Emotional Disturbances; Mental Health; Socioeconomic Status
AbstractIrrespective of social class and intellectual functioning, disturbed youngsters in special schools (in contrast to normal Ss in regular schools), expressed both fewer elements of means-ends thinking and stories more limited to pragmatic, impulsive, and physically aggressive means. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: