Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYando, Regina; und weitere
TitelThe Influence of Negro and White Teachers Rated as Effective or Noneffective on the Performance of Negro and White Lower-Class Children
Quelle(1971)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlacks; Individual Characteristics; Lower Class Students; Performance Factors; Racial Characteristics; Racial Factors; Teacher Characteristics; Whites
AbstractStudy findings show that the performance of 72 Negro and 72 white children was influenced by individual variations in the personal characteristics of the adults with whom they were interacting in task situations rather than by the adults' race. Further, this influence was relatively constant for both Negro and white children. (Author/WY)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: