Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHiggins, Jon L.
TitelAttitude Changes in a Mathematics Laboratory Utilizing a Mathematics-Through-Science Approach
Quelle(1970)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterInstruction; Learning Laboratories; Mathematics Education; Research; Secondary School Mathematics; Student Attitudes
AbstractReported is a study measuring attitude changes among eighth-graders resulting from studying a unit in mathematics using laboratory materials. Students were grouped into eight naturally occurring attitude-groups. The results indicate that the formation of attitude-groups is not a major factor for consideration in the design of mathematics units taught via physical materials. (Author/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: