Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRichey, J. Elizabeth; McEldoon, Katherine; Tan, Elaine
InstitutionPearson; Center for Applied Special Technology (CAST)
TitelPersonalized Learning & Adaptive Systems. Summary. Learning Design Principles: Purposeful Design
Quelle(2023), (17 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTheory Practice Relationship; Research and Development; Individualized Instruction; Intelligent Tutoring Systems; Computer Assisted Instruction; Learning Experience
AbstractPearson's Learning Foundations describe the optimal conditions for learning and reflect the learner experience Pearson hopes their products will create. Pearson does this by incorporating the Learning Design Principles. Each of the Learning Design Principles goes into detail about a key principle, supporting product design and marketing by describing: (1) the research that informs the principle; (2) why it matters in learning; and (3) how to apply it in practice. This document discusses how more personalized experiences help learners achieve more through the use of adaptive systems. Adaptive systems can provide personalized learning at scale by assessing learners' current skills and knowledge, providing feedback and content, and then consistently monitoring progress using learning algorithms that provide real-time updates and the necessary tools to improve student learning. The result is a supercharged learning experience that focuses and adjusts with learners throughout the experience. (ERIC).
AnmerkungenPearson. One Lake Street, Upper Saddle River, New Jersey 07458. Tel: 800-848-9500; Web site: http://www.pearsoned.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: