Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPankovits, Tressa
InstitutionProgressive Policy Institute (PPI)
TitelReinventing Rural Education: The Rural Schools Innovation Zone. Independent School Districts Working Together to Maximize Students' College and Career Pathways
Quelle(2023), (42 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRural Education; Rural Schools; High Schools; School Districts; Career Pathways; Educational Attainment; Partnerships in Education; Texas
AbstractNearly 1 in 5 U.S. students attend rural schools. However, during policy discussions, rural schools' unique challenges are often eclipsed by those of their urban and suburban counterparts. This report is a case study of an innovative, replicable public education experiment at three rural Texas high schools called the Rural Schools Innovation Zone2 (RSIZ). This first-of-its-kind experiment is a collaboration between three rural school districts focusing on college attainment and career pathways for the 21st-century job market. (ERIC).
AnmerkungenProgressive Policy Institute. 600 Pennsylvania Avenue SE Suite 400, Washington, DC 20003. Tel: 202-547-0001; Fax: 202-544-5014; Web site: https://www.progressivepolicy.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: