Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLeBlanc, Robert Jean; Aguilera, Earl; Burriss, Sarah; de Roock, Roberto; Fassbender, Will; Monea, Bethany; Nichols, T. Philip; Pandya, Jessica Zacher; Robinson, Brad; Smith, Anna; Stornaiuolo, Amy
InstitutionNational Council of Teachers of English (NCTE), James R. Squire Office of Policy Research
TitelDigital Platforms and the ELA Classroom: A Policy Research Brief
Quelle(2023), (11 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLearning Management Systems; Language Arts; English Instruction; Educational Technology; Data Use; Privacy; Minority Group Students; Instructional Effectiveness; Educational Policy; Educational Practices
AbstractA digital platform is a networked infrastructure that allows people to engage in various kinds of interactions: social, economic, political, educational. Digital platforms can play a fundamental part of today's English language arts (ELA) classroom. Students read, write, view, connect, and interact with, on, and through a kaleidoscope of digital platforms. Google Docs, Turnitin, and Flip, among many others, have become part of the very infrastructure of classroom life (Garcia & Nichols, 2021). These same platforms are further used by educators, administrators, and third-party companies to instruct, assess, track, communicate with, respond to, and discipline students. This policy brief examines how digital platforms have been used in ELA Education and concludes with recommendations for teachers, administrators, and policymakers who implement digital platforms in the ELA classroom. (ERIC).
AnmerkungenNational Council of Teachers of English. 1111 West Kenyon Road, Urbana, IL 61801-1096. Tel: 877-369-6283; Tel: 217-328-3870; Web site: http://www.ncte.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: