Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWoo, Ashley; Diliberti, Melissa Kay
InstitutionRAND Education and Labor
TitelThe Role of Benchmark Assessments in Coherent Instructional Systems: Findings from the 2022 American Instructional Resources Survey. American Educator Panels. Research Report. RR-A134-19
Quelle(2023), (32 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBenchmarking; Educational Assessment; Surveys; Teacher Attitudes; Language Arts; English Teachers; Mathematics Teachers; Alignment (Education); COVID-19; Pandemics; Student Evaluation; Evaluation Methods; State Standards; Summative Evaluation; Instructional Materials; Elementary Secondary Education
AbstractResearchers draw on the American Instructional Resources Survey (AIRS) and interviews with 45 English language arts (ELA) and math teachers to examine the prevalence of different types of benchmark assessments and explore educators' perceptions about the extent to which benchmark assessments align with other components of their schools' instructional systems. As school systems emerge from the chaos wrought by the coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic and opportunities for gathering student assessment data resume, education leaders and policymakers have an opportunity to take stock of the state of their assessment systems and reflect on whether assessments--and benchmark assessments specifically--are appropriately aligned with other aspects of schools' instructional systems, such as state standards, summative assessments, and curriculum materials. (ERIC).
AnmerkungenRAND Corporation. P.O. Box 2138, Santa Monica, CA 90407-2138. Tel: 877-584-8642; Tel: 310-451-7002; Fax: 412-802-4981; e-mail: order@rand.org; Web site: http://www.rand.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: