Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAndrews, Melissa D.
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
TitelSeed Model Campus Cohort Program Evaluation: Early Signs of Campus Improvement in Social and Emotional Learning. Publication 19.32
Quelle(2020), (38 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; Social Emotional Learning; Program Effectiveness; Elementary Secondary Education; Program Implementation; Educational Environment; Teacher Attitudes; Student Attitudes; Teacher Persistence; Academic Achievement; Attendance; Discipline; Institutional Characteristics; Student Characteristics; School Culture; Capacity Building; Leadership Styles; Student Diversity; Culturally Relevant Education; Cultural Awareness; Sustainability; Faculty Development; School Personnel; Skill Development; Texas (Austin)
AbstractThis report looks at the impact of the Seed Model Campus Cohort Program in its first 3 years of implementation. Evidence put forth in the report suggests that by deliberately focusing on inclusive program design and peer-to-peer sharing with a focus on growth, the program already positively contributes to SEL implementation, particularly through increased coordination of SEL leadership efforts and through increased adult SEL skills. [This program was supported by the Klein Foundation, Kozmetsky Foundation, St. David's Foundation, and Tapestry Foundation. In addition, SEL has been selected as a signature initiative of the Austin Ed Fund. For the Executive Summary, see ED629905.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: